کارگاه نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر

وبلاگ واحد نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ( مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ بوشهر )

کارگاه نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر

وبلاگ واحد نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ( مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ بوشهر )

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانه

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر خبر داد:   

.

     ثبت نام برنامه های اوقات فراغت کانون آغاز شد

  

 .

.

از اول خرداد ماه ثبت نام کلاس ها و ویژه برنامه های اوقات فراغت کانون در 15 کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.

    به گزارش روابط عمومی کانون صبح روز یکشنبه دوم خرداد ماه غلامعلی قادریان مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در مصاحبه با واحد مرکزی خبر ضمن بیان این مطلب افزود: کلیه 15 کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از روز اول خرداد ماه کار ثبت نام از داوطلبان شرکت در کلاس های تابستانی را آغاز کرده اند که این کلاس ها از اول تیر ماه به مدت 2 ماه ادامه خواهند داشت.

    قادریان در خصوص تعداد و عنوان کلاس ها بیان داشت: تابستان امسال 240 کلاس مختلف در زمینه های : « نقاشی ، سفال ، کاردستی ، زبان انگلیسی ، نمایش ، خوشنویسی ، شطرنج ، موسیقی ، نمایشنامه نویسی ، قرآن و کارگاه های ادبی» برگزار خواهد  شد که پیش بینی می کنیم امسال حدود 7 هزار نفر در این برنامه ها شرکت کنند.

    مدیر کانون استان بوشهر ضمن دعوت از کودکان و نوجوانان این استان برای عضویت در مراکز کانون گفت: کودکان و نوجوانان 6 الی 16 ساله می توانند با مراجعه به یکی از کتابخانه های کانون پرورش فکری در شهر خود به مدت یکسال به عضویت این مراکز در آمده و از 34 برنامه متنوع شامل : « قصه گویی ، شعر خوانی ، روخوانی کتاب ، معرفی شخصیت ، معرفی سرزمین ، مسابقه ، نمایش عروسکی ، بازی و سرگرمی ، نمایش خلاق ، آشنایی با احکام ، قصه نویسی ، آموزش شعر و ... » بهره مند شوند.

    مدیر کانون استان بوشهر در پاسخ به پرسشی مبنی بر تعداد اعضاء و کتب موجود در استان بیان داشت: تا آخر اسفند ماه سال 1388 بیش از 9011 کودک و نوجوان شامل:  5021 دختر  و 3990  پسر به عضویت مراکز کانون در آمده اند ، همچنین کتابخانه های کانون نیز در حال حاضر دارای 148885 جلد کتاب با موضوعات مختلف ویژه گروه های مختلف سنی کودک و نوجوان می باشد. 

    قادریان در خصوص ویژه برنامه های مهم تابستانی کانون نیز گفت: ان شاء الله در تابستان امسال که با ماه مبارک رمضان نیز مصادف شده است نمایشگاهی از آثار نقاشی کودکان و نوجوانان استان با عنوان: « جلوه های آسمانی » برگزار خواهیم کرد. برگزاری همایش ادبی ، نقل و نمایش از مثنوی معنوی ، جشنواره قصه گویی و چندین گردهمایی تخصصی از دیگر برنامه های کانون در تابستان امسال خواهد بود.

    در حال حاضر کانون در شهرهای مختلف استان بوشهر دارای 18 کتابخانه ثابت ، پستی و سیار روستایی شامل: 2 کتابخانه ثابت و یک پستی در بوشهر ، یک کتابخانه ثابت و یک کتابخانه سیار روستایی در خورموج ، یک کتابخانه ثابت و یک کتابخانه پستی در برازجان و در شهرهای دیلم ، گناوه ، ریگ ، وحدتیه ، دالکی ، اهرم ، کاکی ، بردخون ، دیر ، کنگان هر کدام دارای یک کتابخانه ثابت می باشد.

    شایان ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1388 از طرف ستاد ارزیابی اوقات فراغت استان بوشهر به عنوان مقاوم دوم در بین دستگاه های فعال در برنامه های اوقات فراغت معرفی گردید.

نظرات 4 + ارسال نظر
آفرینش های ادبی پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 http://adabikanoon.blogsky.com

به خواندنم بیا

ننه خورشید شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 http://6533.blogfa.com

سلام بر خانم ناجی عزیز
یادته ننه خورشید قول داده بود اثری از نقاشی های خودش بذاره حالا نوبت عمل کردن به قولش رسیده 2تا از نقاشی های اون منتظر چشمان زیبای شما ست تا با اومدنتون شاد بشه پس بی صبرانه منتظر اومدن شما خواهم ماند تا با نقد نقاشی هاپیشرفت را به من هدیه کنید
راستی موفقیت دختر عزیزتون هم بهتون تبریک می گم با اینکه دیر شده

ننه خورشید پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 http://6533.blogfa.com

سلام بر مهربانترین مهربانان
ممنون از حضور گرمتون اومدم از ته دل روز مادر رو بهتون تبریک بگم امیدوارم سالین سال سرزنده و شاداب و موفق باشید

استان نیوز سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 http://ostannews.com

بسمه تعالی
پایگاه جامع خبری - تحلیلی استان بوشهر (استان نیوز) با کادری مجرب و حرفه ای متشکل از جوانان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی استان بوشهر از ابتدای سال 1390 آغاز به فعالیت کرده است. این گروه خبری که در همه شهرستانهای استان بوشهر حضوری فعال و مستمر دارد و آخرین اخبار استان و کشور را بی درنگ و بدون واسطه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد، اصلی ترین محور فعالیت خود را رعایت بی طرفی و استقلال کامل برگزیده و به هیچ جناح یا گروهی در استان یا کشور وابسطه نیست. پایگاه جامع خبری تحلیلی "استان نیوز" هم اکنون علی رغم اینکه مدت زیادی از ورود آن به عرصه اطلاع رسانی کشور نمی گذرد مخاطبان بسیاری را در سراسر استان و کشور کسب کرده است. از مهمترین ویژگیهای این سایت خبری علاوه بر اخبار سریع و صحیح مصاحبه های اختصاصی با مسئولین استانی و گزارشهای اختصاصی است. استان نیوز انتقادات، پیشنهادات و راهنمایی های همه بازدیدکنندگان را راهگشا می داند و بر خلاف برخی از سایت های خبری در خدمت همه مردم استان و کشور خواهد بود.
این پایگاه اطلاع رسانی هم اینک با آدرس: http://www.ostannews.com در دسترس کاربران اینترنتی قرار دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد