کارگاه نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر

وبلاگ واحد نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ( مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ بوشهر )

کارگاه نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر

وبلاگ واحد نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ( مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ بوشهر )

اعیاد شعبانیه مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
مدنی پور شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 http://pelesook.blogfa.com/

سلام خانم ناجی- وقت بخیر
یکی از همکاران به تازگی در وبلاگم نظری درباره خبر سفرنامه فارس داده که عین اون را زیر مطلب می بینید لطفا خودتون به آدرس زیر پاسخ دهید.
mahya.roshanfekr@yahoo.com
سلام من یک نفر از کسانی بودم که تو ی جشنواهی نمایش عروسکی بودم من مطلبتون الان خوندم درسته سفر نامه نبود غم نامه بود اما من چند تا گله ازتون دارم 1 میدونم بعد از چندین ماه تمرین بیان و اون کسی که ح قش نبوده رو اول کنن اما به نظر من کاره تون مخصوص کودک و نوجوان نبوده و بیشتر به تئاتر شبیه بوده و 1 چیزی من وقتی دیدم که اسم نمایش خودتون و نمایش کلاغ خنز بنزری رو اوردید کلا ناراحت شدم چون اگه یادتون باشه نمایش ما هم خوب بود جوری که بقیه ی استان ها هم امدن و با رضایت ازمون تعریف کردن ما 1 دختر بچه ی 8 ساله داشتیم که باید 12 صفحه دیالوگ حفظ می کرد در ضمن من شنیدم سال قبل هم 3 نمایش عروسکی از شهر شما برنده شد ئ می خام بدونم این به خاطر اینکه میزبان بودید مثل فارس لطفا حرفای منو توهین ندونید . من 1 دوستم و رقابت سالم رو دوست دارم و کلا بچه های کانون رو دوست دارم لطفا جوابمو بدید ممنون

سلام
با سپاس از شما دوست عزیز
در پاسخ به نظرات شما
1-آدرس وبلاگ کارگاه نمایش http://prologue.blogsky.com می باشد که می توانم نظر محترم شما را در این وبلاگ ببینم.
2-مطلب مورد نظر ( غم نامه ... ) یک مطلب و دیدگاه کاملاً شخصی است و بنده به خودم اجازه نمی دهم قضاوت حق یا ناحق بودن موردی را ارائه کنم مگر آن چیزهایی را که به وضوح قابل دریافت باشد. پس شما نیز می توانید چنین نظراتی در باره ی کارهای نمایشی خود و آنچه بر آن می گذرد ارائه دهید.
3-دوست عزیز شما خواستید ناشناس بمانید ، من چطور نمایش شما و نیز کودک 8 ساله ای که 12 صفحه دیالوگ را حفظ کرده به یاد بیاورم که البته در جای خود قابل تقدیر است. که این از جمله وظایف من نیست ، هرچند که من کار زیبای آیدا کودک خوزستانی را به عنوان مثال عینی در مطلب خود ارائه نموده ام.
4-یک کار نمایشی خوب در هر نقطه از کره زمین قابل دریافت و درک است. اگر سه کار از استان بوشهر منتخب جشنواره منطقه ای شوند ، من باید پاسخ گو باشم؟
5-نمایش « از خاک تا خورشید » یک « تئاتر » عروسکی با مخاطب نوجوان است . پیشنهاد می کنم مطالعه ی بیشتری بر مقوله ی تئاتر عروسکی داشته باشید.
موفق و پیروز باشید

ننه خورشید سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 http://6533.blogfa.com

سلام با عرض سلام خسته نباشید خدمت خانم ناجی عزیز
ممنون از دعوتتون
خسته نباشید واقعا باید به مربیان فعالی مثل شما که عاشقانه کار می کنند خسته نباشید و خدا قوت گفت
پس
خداقوت و خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد